30.7.12

Amorotes


What do you think of my summer dress? I love the print! I wear it with my green plimsolls to have an absolutely comfortable outfit ;) Have a great beginning of the week! 

...
¿Qué os parece mi vestido fresquito de verano? Lo llevo con mis zapatillas verdes para ir totalmente cómoda ;) ¡Que tengáis un buen comienzo de semana!

...
Qué vos parece o meu vestido fresquiño de verán? Lévoo coas miñas zapatillas verdes para ir totalmente cómoda ;) Que teñades un bo comezo de semana! 














Dress - H&M (SS'12)
Green plimsolls - H&M (SS'12)
Bag - Primark
Bracelets - Suiteblanco (pink), bought in street markets (the others)
Rings - Pandora, my wedding ring
Earrings - H&M (SS'12)





12 comentarios:

  1. AHHH!! encántame!! un vestido q vai ben cuns playeros cómodos!! o mellor q hai para un día caluroso ou para ir á plaia!! *.* o verde quédache xenial pq estás super morena!! as pulseiras tamén me molan moito! xa me gústaría a min q nos mercadillos de por aqui as venderan! >-< e tesme que decir donde comprastes ese pintauñas!! *_________*

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pois ese pintuñas compreino fai moitísimo nun bazar en Rianxo... Pero eses tonos en neón pódelos atopar ahora nun montón de sitios! Eu teño moitas ganas dun pintauñas neón en verde :D e as pulseras a verde fai miles de anos que a teño e non me acordo dónde a comprara xD as outras dúas as de caracoliñas compreinas o verán pasado en Málaga! ;) Biquiños Lily!!!

      Eliminar
  2. Me encanta el vestido y las zapatillas, queda genial! Y sobre todo eso, que debes ir súper cómoda!

    Un beso

    http://theartof-paloma.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  3. Qué vestido tan precioso y qué guapa!!!
    Un besazo!!

    http://silviasdailycloset.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  4. Un vestido precioso, sin duda! Además de que te queda genial!
    El toque de las zapatillas me ha encantado, porque siempre asociamos vestido a tacones... o algo mas formalillo, y para dar un paseo en verano o ir por ahí, unas zapatillas coloridas como las tuyas quedan geniales!!
    Moitos bicos guapisima! :)

    Lucia Gallego Blog

    ResponderEliminar
  5. stunning dress and lovely shoes. love so much the combo!!!
    http://www.trendsection.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. Me encanta el vestido, qué bonito!!

    ResponderEliminar