15.8.12

Beatrix


In Malta a lot of houses have a name at the front. Today, I show you Beatrix's house and also my outfit that is composed of jeggings, T-shirt and my new slingback sandals that I love. Enjoy the Wednesday! 

...
En Malta hay muchas casas con nombres en el frente. Hoy os muestro la casa de Beatrix junto con mi outfit formado por unos jeggings, camiseta y mis nuevas sandalias destalonadas que me encantan. ¡Disfrutad del miércoles! 

...
En Malta hai moitas casas con nomes no frente. Hoxe móstrovos a casa de Beatrix xunto co meu outfit feito por uns jeggings, camiseta e as miñas novas sandalias destalonadas que me teñen namorada. Disfrutade do mércores! 
















T-shirt - Zara TRF New Collection!
Jeggings - Bershka (AW'11'12)
Slingback sandals - Sliema local shop
Bag - H&M (AW'11'12)
Bracelet - Yarda (Santiago de Compostela local shop)
Ladybug pendant - Blanco 
Nail polish - Essence 35 Movie Star
Sunnies - Ray Ban





7 comentarios:

  1. Eeeeeesa modelo! :D que guapísima!! gústanme moito os jeggins! e quedan moi ben cas sandalias asi grandes! :D pégache moito o animal print, lévalo sempre moi way, eu cando o vexo nalgunhas personas pareceme algo hortera pero como o levas encántame! =D e moi chulo o colgante da marquita! :))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moitas gracias Lily! O colgante da miña mariquita é precioso verdad? jajaja e únese á miña obsesión cas mariquitas jaja Biquiños guapaaa!!!!! ;)

      Eliminar
  2. Estás ideal!!!!!
    Me ha encantado tu blog!!

    http://sweetcherryblogger.blogspot.com.es/2012/08/mustard-dress-giveaway.html

    ResponderEliminar
  3. Wow!What's not to love here,honey?So glad I've found your blog!Amazing;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    ResponderEliminar
  4. Como mola esa cami! Muy chulas las sandalias!
    Un besazo guapa!!

    http://silviasdailycloset.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar